Promocje
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik FIESTA
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik FIESTA
84,99 zł 69,99 zł
szt.
Spinki wsuwki perłowe ślubne wieczorowe HIT
Spinki wsuwki perłowe ślubne wieczorowe HIT
34,99 zł 29,99 zł
szt.
Zestaw biżuterii naszyjnik kolczyki MODENA
Zestaw biżuterii naszyjnik kolczyki MODENA
99,99 zł 89,99 zł
szt.
Kolczyki ślubne wieczorowe CARINI
Kolczyki ślubne wieczorowe CARINI
89,99 zł 79,99 zł
szt.
Naszyjnik wieczorowy srebrny LUCIA cyrkonie
Naszyjnik wieczorowy srebrny LUCIA cyrkonie
39,99 zł 29,99 zł
szt.
Naszyjnik ślubny wieczorowy srebrny TALIA
Naszyjnik ślubny wieczorowy srebrny TALIA
39,99 zł 32,99 zł
szt.
Kolczyki ślubne wieczorowe ENNA SILVER
Kolczyki ślubne wieczorowe ENNA SILVER
79,99 zł 69,99 zł
szt.
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik IMPERIA ROSE
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik IMPERIA ROSE
79,99 zł 59,99 zł
szt.
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik IMPERIA SILVER
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik IMPERIA SILVER
79,99 zł 59,99 zł
szt.
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik IMPERIA GOLD
Zestaw biżuterii kolczyki naszyjnik IMPERIA GOLD
79,99 zł 59,99 zł
szt.
Zestaw biżuterii naszyjnik kolczyki ADRIA ROSE
Zestaw biżuterii naszyjnik kolczyki ADRIA ROSE
89,99 zł 64,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy https://brideshop.pl/upload/Oświadczenie.pdf np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: bride.shop@wp.pl lub listownie na adres: ul. Piastowska 13c/68, 15-207 Białystok. 

Zwracaną rzecz wraz z dowodem zakupu zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Piastowska 13c/68, 15-207 Białystok, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: bride.shop@wp.pl lub drogą pocztową na adres ul. 3 Maja 33A, 17-200 Hajnówka .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Piastowska 13c/68, 15-207 Białystok

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem roku od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl